Platforma NVIDIA RTX aduce Ray Tracing în timp real și AI în jocurile blockbuster

Cei mai mari dezvoltatori adoptă NVIDIA RTX, în jocuri precum Battlefield V și Shadow of the Tomb Raider

București, România, 21 august 2018 – Cu ocazia lansării primelor plăci grafice de gaming GeForce RTX™ bazate pe arhitectura Turing™, NVIDIA a anunțat dezvoltarea unei serii de jocuri – începând cu Battlefield™ V și Shadow of the Tomb Raider — pe platforma NVIDIA RTX™, cu ray tracing în timp real și noi capabilități pentru inteligența artificială (AI).

NVIDIA RTX a devenit rapid platforma standard de dezvoltare a jocurilor cu ray tracing în timp real. Noile core-uri RT permit ray tracing în timp real pentru obiecte și medii, cu umbre realiste, reflexii, refracții și iluminare completă.

“Platforma NVIDIA RTX și plăcile grafice GeForce RTX din seria 20 introduc în jocuri ray tracing în timp real cu 10 ani mai devreme decât și-ar fi imaginat cineva vreodată”, a declarat Tony Tamasi, senior vice president of Content and Technology în cadrul NVIDIA. “Datorită tehnologiei AI și a accelerării hardware light-ray încorporate în plăcile grafice GeForce RTX, jocurile care prezintă aceste caracteristici futuriste sunt extrem de aproape”.

NVIDIA RTX aduce cu o serie de instrumente puternice pe care dezvoltatorii de jocuri le folosesc pentru a adăuga efecte ray-tracing și AI, inclusiv hardware și software care permit shadere avansate programabile, ray tracing și deep learning. Platforma NVIDIA RTX beneficiază de suport în noul API DirectX Raytracing (DXR) al Microsoft, fiind adoptată în dezvoltarea jocurilor pentru API-urile Windows și Vulkan. În același timp, accelerarea hardware este integrată în arhitectura NVIDIA Turing.

“GeForce RTX și arhitectura NVIDIA Turing oferă o nouă bază extraordinară pentru dezvoltarea jocurilor prin alăturarea accelerării ray tracing-ului, a hardware-ului de inteligență artificială și a shading-ului programabil într-o placă grafică pentru prima dată în istorie”, a declarat Tim Sweeney, CEO al Epic Games.

Adoptarea Ray Tracing-ului în timp real în jocuri
Jocurile care vor integra ray tracing în timp real sunt cele de mai jos, urmând a fi adăugate mai multe titluri:

Alimentat de core-urile Turing Tensor, care dispun de procesare extrem de rapidă de tipul rețelelor neurale, plăcile grafice GeForce RTX suportă de asemenea Deep Learning Super-Sampling (DLSS), o tehnologie care aplică deep learning și AI tehnicilor de randare, oferind margini omogene și clare obiectelor din jocuri.

DLSS, larg adoptat în jocuri 
Jocurile care vor integra DLSS sunt cele de mai jos, urmând a fi adăugate mai multe titluri:

Suport din partea celor mai buni dezvoltatori din industria de gaming
Multe dintre cele mai importante companii din industria jocurilor sprijină platforma NVIDIA RTX, alături de dezvoltatorii de aplicații profesionale de randare, precum Adobe, Autodesk și Pixar. Printre ceie mai puternice voci se numără:

  • “Viitorul este acum cu noile plăci grafice GeForce RTX, iar NVIDIA reinventează grafica, permitând ray tracing în timp real. Pentru prima dată, platforma NVIDIA RTX ne-a dat posibilitatea să integrăm iluminarea globală în timp real în motorul nostru și în special, în viitorul nostru joc, Metro Exodus. Acest lucru ne permite să realizăm cele mai realiste simulări de iluminare observate în grafica în timp real.”- Oleksandr Shyshkovtsov, CTO, 4A Games
  • “Am avut un parteneriat excelent cu NVIDIA pentru Rise of the Tomb Raider. Acum, datorită tehnologiei NVIDIA RTX, suntem încântați să anunțăm că Shadow of the Tomb Raiderva include umbre în timp real.”- Rich Briggs, Senior Brand Director, Crystal Dynamics
  • “Din perspectiva publicării jocurilor, noua serie de plăci grafice GeForce RTX de la NVIDIA este cu adevărat spectaculoasă. Putem vedea un viitor în care jocurile sunt mai realiste și mai imersive. Acesta este un moment minunat de a fi un PC gamer.”- Klemens Kundratitz, CEO, Deep Silver
  • “Fanii Battlefield se așteaptă să continuăm să împingem limitele fidelității grafice și această nouă platformă NVIDIA RTX ne permite să respectăm angajamentul. Investiția noastră în RTX ne dă posibilitatea de a face un salt uriaș în ceea ce privește grafica, ambiția noastră fiind ca Battlefield să arate mult mai real și mai dinamic pentru gameri”- Christian Holmquist, Technical Director, DICE
  • “Cu arhitectura Turing, NVIDIA a distrus bariera de fotorealism pe care tehnicile de rasterizare actuale le-au prezentat până în acest moment.”- Kim Libreri, CTO, Epic Games
  • “DLSS oferă o imagine uimitoare obținută prin netezirea marginilor obiectelor randate, ca niciodată până în momentul de față. Pentru MMORPG, aplicarea inteligenței artificiale la rezultatele anti-aliasing duce la o experiență de joc mult îmbunătățită – este o modalitate inteligentă de a folosi nucleele Tensor de la GeForce RTX.”- Kris Guo, CEO, Seasun și Senior Vice President of Kingsoft
  • “A fost extrem de ușor să integrăm ray tracing în Atomic Heartfolosind platforma NVIDIA RTX. Ca întotdeauna, NVIDIA a oferit un set excelent de instrumente, împreună cu expertiza lor, iar GeForce RTX pune la dispoziție puterea necesară.”- Robert Bagratuni, CEO, Mundfish
  • “GeForce RTX a transformat ray tracing-ul în timp real într-o realitate în Justice, iar rezultatele sunt incredibile. Datorită plăcilor grafice GeForce RTX, avem ray tracing în timp real, funcționalitate posibilă cu aproximativ 10 ani înainte de termenul estimat.” – ZhiPeng Hu, General Director NetEase LeiHuo Studio
  • “Ray tracing-ul în timp real a reprezentat întotdeauna ceva inaccesibil pentru industria de jocuri, dar NVIDIA GeForce RTX schimbă acest lucru. Umbrele ray-traced, reflexiile, refractiile si ocluzia ambientală sunt uimitoare – ele literalmente schimbă industria.” – Donggun Kim, Executive Producer, ProjectDH, NEXON Coreea devCAT Studio
  • “Nixxes Software are o lungă istorie în ceea ce privește colaborarea cu NVIDIA. Suntem încântați să continuăm tradiția cu integrarea umbrelor în timp real în versiunea de PC a jocului Shadow of the Tomb Raider.”- Jurjen Katsman, CEO Nixxes Software BV.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *